juf-rianne-reist-de-wereld-rond.reismee.nl

Antwoord op jullie vragen!

Hoi lieve kinderen van groep 1,

Ik heb gisteren jullie vragen ontvangen in het volgende mailtje!

"Lieve juf Rianne,


Wat een leuke filmpjes! We missen je heel erg! We hebben een paar vragen voor je gemaakt:

1. Wat voor een lessen hebben ze daar?

2. Kunnen jullie een foto maken met de klas?

3. Hebben ze daar ook stagiaires?

4. Hebben ze daar zwemles?

5. Hoe oud zijn de kindjes in jullie klas?

6. Wat is de naam van de basisschool?


Veel lieve groetjes van ons allemaal! Xxx"


Nu de andere juffen en ik 2 basisscholen hebben bezocht kunnen we eindelijk antwoord geven op jullie vragen :D

De basisscholen heten: rózsa úti általános iskola en hriszto botev általános iskola. Bij de basisscholen hebben we groep 3 tot en met groep 7 bezocht. Helaas konden we geen groepsfoto maken :( maar, zoals we in het video zeiden, hebben we wel diverse filmpjes! Er zijn heel veel vakken op school, maar het heeft natuurlijk te maken in welke klas je zit, welke vakken je krijgt. De kinderen krijgen in ieder geval in groep 3 al Duits! Verder hebben de kinderen naast Duits ook Engels, Frans en Hongaarse lessen, rekenen, techniek, handvaardigheid, kunst, geschiedenis, aardrijkskunde, verschillende sporten met gym en volksdansen. Dus zo ver ik nu weet, geen zwemles op school. Waarschijnlijk buiten school wel, dit zal ik nog vragen! Elke klas heeft 2 Juffen, een voor de morgen en de ander staat 's middags in de klas. Ik heb nog geen stagaires gezien, maar die zijn er natuurlijk wel. De juffen en meesters hier lopen pas in het laatste jaar (4e) 3 maanden stage aan een stuk door, dat is dus veel minder dan bij ons! Als ik terug ben zal ik op alle vragen dieper in gaan, ook op de manier van les geven. Dat is zo veel, dat ik jullie dat liever vertel als ik weer bij jullie ben hihi morgen gaan we nog naar een andere school en wordt jullie vriendenboekje afgeleverd en het andere vriendenboekje ingevuld!

Willen jullie nog iets anders vragen of weten? Hoe is het bij jullie? Missen jullie mij een beetje? Hihi ik kan niet wachten om jullie weer te zien!


Veel groetjes van juf Rianne


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!